22 Temmuz 2014 Salı

Toni&Guy Sea Salt Spray + Kıvırcık Saçlılar İçin Uygulama Yöntemi

Ay şu spreyle sonuç alabilmek için harcadığım eforu başka hiçbir şeye harcamadım ben! Önce duştan sonra direkt ıslak saçıma uyguladım, sonuç içler acısıydı. Saçlarım kazık gibi + tüy tüy oldu dalgası hiçbir şeye benzemedi. Sonra bi' ümit ıslak saçıma sıkıp ördüm öyle kuruttum. Sonuçta yine elde etmek istediğim "messy hair" görünümünü elde edemedim. İlla taktım ya sonuç almaya en son deli gibi uğraştım. Islak saçıma spreyi sıktıktan sonra saçımı 6'ya ayırıp minik minik topuzlar yaptım saçıma 5-10 dk saç kurutma makinesiyle ısı uyguladım. Sonra bi' ümitle açtım saçları. Yok! Yine olmamış. Ama öyle bir azmettim ki saçlarımda illa "messy hair" görüntüsü elde edicem. Üşenmedim, saçımı 6'ya ayırdım demiştim ya işte her tutamı büküp büküp ucundan minik bir lastikle topladım. Saçlarıma 5-10 dk yine kurutma makinesiyle ısı uyguladım. Minik lastikleri çıkarıp saçlarımı salladım. Sonunda istediğim "messy curly" görünümü! Açıkçası bence kıvırcık saçlılar için uygun bir sprey değil. Hani ille de kullanıcam diyosanız, önerim budur. Eğer siz kıvırcıklar için başka bir öneri keşfettiyseniz lütfen bana yazın!

İşte bu da uzun uğraşlar sonucu elde ettiğim "messy curly" görüntüsü:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder