8 Ağustos 2014 Cuma

The Balm Girls | Mai Billsbepaid

Günaydın, bu sabah hazır her şeyi bilip kimselere söyleyemeyen Matmazel Deniz Hanım iç sıkıntısıyla uyanmışken iki satır bi'şey yazıyım da rahatlıyım dedim. Baktım ki aldığım günden beri yeri göğü inletip hayatımın nude rujunu buldum diye geziyorum hala yazısı yok ortalıkta. Bu yüzden bugün sıra kalbimin tek sahibi 'Mai Billsbepaid' de.
Güzel kutulara zaafım olduğundan tabi ki kutusuyla saklıyorum! Kutusundan çıktığında rujun ambalajı MAC rujların ambalajlarına benzetilmeye çalışılmış.
Mai Billsbepaid nude tonlarda bir ruj. Çok pigmentli bir ruj değil ama 2 katta opaklık sağlıyor. Yine de dudak renginize göre fark göstericektir. Benim dudaklarım kırmızı olduğu için pinky nude tonlarında duruyor. Altına bir balm sürmenizi ya da sürmeden önce peeling yapmanızı öneririm. Aksi takdirde biraz çizgilere dolup kusurları belli edebiliyor. Baby Lipslerden Peach Kiss'le beraber kullanıp sheer bir görüntü elde edebilirsiniz. Bu rujun aslında en önemli ve ses getiren özelliği dudak dolgunlaştırmasıymış ama ben öyle bir sonuç almadım. Dudak dolgunlaştırması için mentollü bir yapısı var dudağınızı biraz yakıyor ama ben bu hissi çok seviyorum. Ruj zaten buram buram vanilla kokuyor. Gratisten indirimli 17 tlye almıştım. Nude dudak akımına henüz katılmadıysanız Mai Billsbepaid'le çok iyi anlaşacağınıza eminim. :*

2 yorum:

  1. Sen soylediginden beri ben de severek kullaniyorum :* Diger nude rujlars gore de cok az cizgilere doluyor bence o kadarini mazur gorebiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kate Moss serisine göre falan bu cizgilere dolma bile sayılmaz aslında :D çok sevindim :*

      Sil