11 Ağustos 2014 Pazartesi

Get Ready With Me | Yaz Düğünü

Herkese yeniden merhaba! Bu gün eğer başarabilirsem yeni bir post serisine başlamak istiyorum. Başlıktan da gördüğünüz gibi Get Ready With Me. İlk post aslında çok istediğim gibi olmadı, hazırlanma aşamalarını biraz parça parça fotoğraflayabildim.O yüzden özür diliyorum. Şimdi yaz düğününe hazırlanmaya başlayalım!

Bu hazırlanma süreci kuzenimin sünnet yemeği içindi. Saçlarıma kırık fön çektirdim ama Bursa'daki nemden dolayı pek kalıcı olmadı.
Oje olarak Flormar- Blackstar Red (352) i kullandım. Altına Essence Studio Nail Base Coat'ımı uyguladım. Eeeeen sevdiğim base coat, tırnağı kusursuzlaştırıyor. Top Coat olarak Essence Quick Dry vardı. Pek başarılı bir ürün değil sadece bitsin diye kullanıyorum.


Makyajımda ne fondöten ne de BB krem kullandım. Sadece yüzümdeki yağlanmayı dengelesin diye güneş kremimi ( Avéne Cleanance Solaire) sürdüm. Göz makyajımda üst kirpik diplerime Rimmel Exaggerate Waterproof Eye Defineri uyguladım. Rimmel'in asansör formlu bu kalemi cidden simsiyah akmıyor bulaşmıyor sürümü çok kolay ama gözün iç kısımlarına çekmek için uygun değil. Kalemin üstüne de en sevdiğim simsiyah ve çok kolay sürülen Maybelline Master Precise eyelineri uyguladım. Dudaklarıma The Balm- Mai Billsbepaid 'i sürüp. daha ıslak ve pembe bir görüntü için üstüne Flormar'ın Longwearing Lipglosslarından Elegant Pink'i uyguladım.
(Eklem yüzüklerini o telaşta çekmeyi unutmuşum o yüzden başka bir zamanda fotoğraflayabildim ojeler ve fon farklı:( )


Ayakkabılarımda yaşıma ve yaza uygun olmasını istediğim için sandalet tercih ettim. Şık olması kadar rahat olması da önemli sonuçta. Hala tüm gece topuklu ayakkabıyla durabilicek cesaretim yok . Bu arada ayakkabılarımı Derimod indiriminden 40 tl gibi komik bir fiyata aldım.

Kıyafet olarak tabiki yazın başında alınan ve bu düğün için giyilmeyi bekleyen tulumumu seçtim. Detaylı yazısı burada.

Ve sonunda hazırlanmış halim :

Eğer bu post hoşunuza gittiyse ve bu seriye devam etmemi isterseniz, yorum bırakmanız beni çoook mutlu eder :*

2 yorum:

  1. ben çok beğendim bu yazıyı..
    peki fotoraftaki ojenin adı numarası?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) Flormar satin matte - havana

      Sil