13 Ağustos 2014 Çarşamba

Son Zamanlarda #1

Yaz bitmesin, okullar açılmasın depresyonuna girdiğim bir sabahtan günaydın! Evde bunalım takılıp bütün yaz hiç ders çalışmadım, şimdi ben napıcam diyen tek ben değilim değil mi? Bende bari başka bir şey yapamıyorum en azından her gün bir yazı yazı yayınlayayım dedim.
Bu gün yeni bir post serisine başlıyorum. Bu seride son zamanlarda ne yaptım, ne yedim, ne izledim, ne dinledim, ne içtim, ne keşfettim, neyi takıntı haline getirdiysem hepsini bulucaksınız. Umarım benim derdim bana yeter senin ne yaptığından bana ne demez ve bu seriyi seversiniz :)

Ben son zamanlarda küçük bir IKEA alışverişi yaptım. Eskişehir'de IKEA olmadığı için ne zaman Bursa'ya gitsem IKEA da kendimi kaybediyorum. Hiçbir ihtiyacım olmasa bile saatlerce oyalanıp ailemi çıldırtıyorum. Bu sefer çok küçük bir alışveriş yaptım.
Türk blogger/vloggerların çoğunda fırçalık olarak gördüğümüz o beyaz saksıların küçük boyundan bir tane aldım. Makyaj yapma alışkanlığım olmadığı için ben kalemlik olarak kullanıyorum.
Kitaplığım özelliklede okullar açıldığı zaman tam bir savaş alanına dönüştüğünden bu kitap tutucuların en büyük boylarından 2 tane aldım.
Bir çok vloggerın videolarında dekor olarak kullandıkları o envai çeşit mumları görüp tabiki evde hasetimden çatladığımdan bakalım ben bu kokulu mumlarla iyi anlaşabilicek miyim diye düşünüp bu ikili gül kokulu mumları aldım. İtiraf ediyorum ki kapları da beni oldukça cezbetti. Bu arada yaktığınızda oda buram buram gül kokmuyor kokusu gayet hafif.


Son zamanlarda IKEA'nın Yabanmersinli Muffinlerine ba-yıl-dım!
Eskişehirde IKEA olsa herhalde bu muffinler yüzünden obez olurdum. Beni benden alan o kokusu..


Son zamanlarda Berry Hibiscus'u takıntı haline getirdim.
Starbucksta bu aralar favorim Berry Hibiscus! İçinde böğürtlen, hibiskus çayı ve yeşil kahve çekirdeği var. Tadı ne mayhoş ne de tatlı. Ama aroması, kokusu dehşet. Yeşil kahve çekirdeği de neymiş diyosanız, yeşil kahve aslında bildiğimiz kahvenin kavrulmamış hali. Bu yüzden içindeki vitaminlerini kaybetmemiş ve iyi bir antioksidan kaynağı. Berry Hibiscus'un içinde kafein olmasının sebebi de bu. Yeşil kahve çekirdeği, kavrulmuş kahveye nazaran az da olsa kafein içeriyor. Bu arada Tall Berry Hibiscus sadece 60 kcal.

Kusana kadar Oh Land- Wolf & I dinledim.
Bu kadın ne yapsa severim sanırım. Cool olmakla sapıtmak arasındaki ince çizgiyi tutturduğu için önünde saygıyla eğiliyorum



O yılan zekasıyla, dehasıyla beni kendine hayran bırakan Moskof Cariye Hürrem i okudum.
Demet Altınyeleklioğlu'nun yazdığı bu kitaba, kurgusuna, Hürrem'in o ince yılan zekasına hayran kala kala okudum. O sarayda kim bilir daha ne entrikalar dönmüştür kız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder