15 Ağustos 2014 Cuma

Yves Rocher | Kayısı Çekirdeği Özlü Peeling

Hala yaz bitiyor depresyonunda olduğumdan tüm gün Aşk-ı Memnu izleyip yaşamak istediğim hayatı yaşayan Bihter'e hasetlendim ve tabiki bugünün yazısı akşama kaldı.Neyse.
Bugünün ürünü benim Yves Rocher'la tanışmamı sağlayan meşhur Kayısı Çekirdeği Özlü Peeling.


Ürün yüzü yormayan, günlük kullanıma uygun bir peeling. Tanecikleri iri değil. Bu yüzden cildi tahriş etmiyor. Yapısı fotoğraftada görüldüğü üzere biraz yoğun ama bu durulamada bir sorun yaratmıyor. Oldukça bereketli bir ürün paketinin küçük olması sizi yanıltmasın.


Peki ben nasıl uyguluyorum?
Her gece ıslak yüzümün tamamına dairesel hareketlerle uyguluyorum. Bol suyla duruluyorum. Sonrasında kesinlikle yüzünüze gerilme oluşmuyor. Gece yüzümde oluşan yağlanmayı minimuma indiriyor. Ben yinede peelingten sonra yüzümü gül suyuyla silip sudocrem sürüyorum.

Bu peeling benim hassas ve karma cildimle çok iyi uyum sağladı. Eğer sizin cildiniz çok aşırı hassas değilse sizde bu peelingle iyi anlaşabilirsiniz. Unutmadan indirimsiz fiyatı 12.90 tl :*

1 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil