11 Ağustos 2014 Pazartesi

Avéne Cleanance | Cleansing Water

Hello Upper East Siders diye başlamak isterdim ama benden olsa olsa Aşağı Söğütönü dedikoducusu olur bu yüzden hemen bu hevesimi bir kenara bırakıp asıl konuya geliyorum. Avéne'in güneş kremini ne kadar sevdiğimi blogumu okuyanlar bilir. Hatta yazısı hemen şurada. Güneş kremimi kofre şeklinde satın almıştım bu temizleme suyunun minik 50ml'lik boyu da içinden çıkmıştı.
Öncelikle Cleansing Water göz ve cilt makyajını çıkarmak, kalıntıları temizlemek için kullanılabildiği gibi benim gibi makyaj yapmayanlar da rahatlıkla cildini temizlemek için kullanabilir. Hipoalerjenik bir ürün. Karma ve yağlı ciltler için mükemmel uygun. Gün içindeki sebum salgısını minimum hale getiriyor. Düzenli kullanımda kesinlikle cildinizdeki ışıldamayı fark ediceksiniz. Çok çok çok soft bir yapısı var. Oldukça temiz bir içeriği var. Sivilceli ciltlerde yatıştırıcı bir özelliği var.
Gelelim benim nasıl kullandığıma. T bölgem gün içinde deli gibi yağlandığı için gece rutinimde doktormun verdiği çok daha sert bir tonikle yüzümü silsem de sabah kesinlikle Cleansing Water'ı kullanıyorum. Bir pamuğa döküp tüm yüzümü siliyorum ardından da güneş kremimi sürüyorum. İkiside aynı seriden olduğu için sebum salgısını oldukça engelliyorlar. Ben bu minik boyu çok çok çok sevdim. En kısa zamanda büyüğünü almayı düşünüyorum. Eğer sizde almak isterseniz şu an Kozmela'da indirimde. Yazının altına linkini koyacağım. :*

Ürünü kozmela.com'dan almak isteyenler buraya tıklayarak inceleyebilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder